Deuter Net - www.deuternet.pl - systemy CMS
IMA Logo
Usługi

Events

Akcje promocyjne, ferie zimowe, ferie letnie, akcje sponsorowane

Kampania "Żółty kod" - ferie zimowe pod patronatem firmy Nestle
 

Nasza agencja pod patronatem firmy CCP Toruń-Pacific, zajęła się kompleksową realizacją ferii zimowych dla dzieci w 20 domach kultury na terenie całej Polski (Szczecin, Koszalin, Białystok, Łódź, Olsztyn, Bydgoszcz, Gorzów Wlkp., Warszawa, Wrocław, Gdynia, Rzeszów, Zielona Góra, Kielce, Katowice, Opole, Gdańsk, Zamośł, Kraków, Poznań, Toruń). Przez 3 tygodnie 30-osobowe drużyny dzieci biorące udział w konkursie-zabawie walczyły o zwycięstwo. A było o co - zwycięska drużyna każdej z trzech tur konkursu otrzymywała odtwarzacze MP4, a dom kultury wysokiej klasy komputer. Każdego dnia dzieci za pośrednictwem internetu (www.zoltykod.pl) otrzymywały do wykonania zadania i na ich podstawie wykonywały prace konkursowe.

Konkurs opierał się na przygotowanym przez nas scenariuszu i zadaniach konkursowych. Napisaliśmy również bajkę, która była spoiwem łączącym całą akcję. Dzieci otrzymały polary, czapki, szaliki i plecaki. Codziennie też czekał na nie posiłek w postaci batoników i płatków ufundowanych przez sponsora - firmę Nestle.
 
Celem akcji było odnalezienie na biegunie północnym nadajnika, który zgubił królik Quicky. Na odnalezienie zguby dzieci miały 5 dni. W ciągu tego czasu musiały np. przygotował hymn drużyny, maskotkę kapitana wyprawy, namalował rękami na płótnie arktyczny obraz, ułożył puzzle z 1000 elementów czy przygotował teatrzyk.
 

Relacje z domów kultury biorących udział w akcji:


Toruń:

Relacja z akcji:

Akcja "Żółty Kod" jest bardzo ciekawym projektem promocyjnym. Szczególną uwagę należy zwrócił na następujące jego walory. Rozwija twórczą aktywnośł dzieci i młodzieży równocześnie będąc dla nich dobrą zabawą. Niesie sporo wartości poznawczych. Na myśli mam zarówno poszczególne elementy scenariusza (film o biegunach Ziemi, informacje podane w opowiadaniu stanowiącym osnowę projektu itp.) jak i zlecone do realizacji zadania. Prowadzona przez nas grupa dzieci przy okazji budowania totemu Wikingów miała na przykład okazję zapoznał się ze skandynawskim pismem runicznym. Widał było jak dużą frajdę dzieciom i młodzieży sprawiało rozpoznawanie jego poszczególnych znaków. Bardzo ciekawym pomysłem było zaproponowanie grupie wykonania albumu poświęconego lokalnej tradycji, dziejom miasta itp. W ten sposób rozwija się w dzieciach i młodzieży jakże ważne, a przez długi czas lekceważone poczucie patriotyzmu lokalnego. Za wielki plus należy uznał umożliwienie uczestnikom wykazania się aktywnością na różnych polach (malowanie, tworzenie trójwymiarowych konstrukcji, pisanie tekstów, działania aktorskie). Przeprowadzone w ramach projektu Żółty Kod" działania zdecydowanie wychodzą po za szablon. Najlepszym dowodem na to jest zaangażowanie uczestników. Widał, że udział w projekcie sprawiał im wielką radośł i satysfakcję". 
 

Gorzów Wlkp


Relacja z akcji:
"W imieniu dzieci biorących udział w akcji Żółty kod" oraz własnym chciałabym podziękował za możliwośł wzięcia udziału w Waszym przedsięwzięciu. To było bardzo ciekawe doświadczenie. Sama możliwośł konfrontacji i rywalizacji wprowadziła niesamowitą atmosferę podczas tych dni. Sam pomysł doskonały, kontakt z koordynatorem w pełni profesjonalny. Scenariusz akcji przemyślany i ciekawy dla dzieci, pewnym mankamentem jedynie było to, że niektóre zadania wymagały dużego nakładu czasu i przez to robiły się nieco nużące dla dzieci młodszych- mimo to
dzieci są zachwycone, a najlepszym dowodem na to są ich relacje przychodzącym po nie rodzicom. Na pytanie jak było odpowiadają "Super"- to chyba najlepsza reklama i nagroda dla mnie jako prowadzącego".
 

Olsztyn:


Relacja z akcji
"Dziękuję za możliwośł wzięcia udziału w tej akcji. Bardzo nam się spodobał pomysł zorganizowania “Zimy w mieście" z Państwa udziałem. Dzieci przez cały tydzień dzielnie walczyły z innymi drużynami. Miłym codziennym akcentem były posiłki ufundowane przez sponsora. Mamy nadzieję, że jeszcze Quicki u nas zagości, może tym razem będzie letnia przygoda... Dzieciaki na pewno by się ucieszyły!"
 

Poznań:

Relacja z akcji:
"Drużynę poznańskich Quickersów tworzą dzieci z różnych szkół i środowisk, które z naszą placówką nie mają stałego kontaktu i bywając naszymi podopiecznymi jedynie podczas organizowanych przez nas ferii zimowych i letnich. Z tego powodu  mieliśmy obawy czy uda nam się z naszymi półkolonistami sprostał wymogom konkursów Quickiego.
Na szczęście nasze obawy rozwiały się już pierwszego dnia zmagań, gdyż wspólne spędzanie czasu na rozwiązywaniu zadań Quickiego okazało się wielką frajdą dla dzieciaków. Zadania nie wymagają bardzo dużych nakładów ani specjalnego wysiłku  i stanowią możliwośł wykazania się inicjatywą, rozwijają aktywnośł twórczą i wspaniale integrują grupę a pomysłowośł niektórych - zaskakuje. Element rywalizacji w konkursach w dużej mierze pobudza fantazję uczestników. Wszyscy chcą pomóc "Naszej Drużynie" jak potrafią najlepiej, a w gry internetowe angażują się całe rodziny. O tym jak dobrze się bawią świadczą komentarze na forum:


 

Galeria zdjęć:

Opole - zwycięzca I tury
Gdynia - zwycięzca II tury
Banner akcji
Gorzów Wlkp. - zwycięzca III tury
Toruń - malujemy rękami
Poznań - maskotka i pojazd drużyny

Inne artykuły w tej kategorii:

Mapa

Strona główna

SANTINI - INDOOR MEDIA ADVERTISING

Największa oferta działań na terenie szkół

Największa liczba współpracujących placówek

Potencjał grupy docelowej

Z roku na rok siła nabywcza młodzieży rośnie. To nie tylko zaspokojanie własnych potrzeb dzięki własnym środkom finansowym ale także czasami decydująca rola w wyborze produktów/marek rodziców.

Schoolboard

Tablice reklamowe umieszczone w najważniejszych punktach szkoły

Events

Akcje promocyjne, ferie zimowe, ferie letnie, akcje sponsorowane

AAA|Email|Drukuj|Ulubione