Potencjał grupy docelowej
Z roku na rok siła nabywcza młodzieży rośnie. To nie tylko zaspokojanie własnych potrzeb dzięki własnym środkom finansowym ale także czasami decydująca rola w wyborze produktów/marek rodziców.
Wg raportu firmy IPSOS młodzież ponadgimnazjalna (16-18 lat) otrzymuje średnio 76 zł kieszonkowego. Pieniądze te przeznaczają na zakup takich artykułów jak: słodycze, przekąski, karty do telefonu/rachunki telefoniczne, napoje, gazety, czasopisma, książki, kosmetyki, gry komputerowe, ubrania, płyty CD, kino.
Młodzież także aktywnie bierze udział w rozdysponowaniu pieniędzy rodziców towarzysząc swoim rodzicom na zakupach. Młodzież najczęściej ma wpływ na wybór takich produktów jak: jogurty, serki, płatki śniadaniowe czy artykuły kosmetyczne i higieniczne. Dwie trzecie respondentów badania (rodzice) wskazuje, że ich dzieci decydują lub współdecydują o wyborze marki obuwia i odzieży.
Przy zakupach sprzętu nowoczesnych technologii tj. telefonów komórkowych, komputerów, oprogramowania,sprzętu elektronicznego czy gier komputerowych, młodzież staje w pozycji głównego doradcy. Największy udział w wyborach konkretnych marek czy produktów ma młodzież starsza (16-18 lat).
Podsumowując wyniki powyższego badania:
Realizując kampanie na terenie szkół ponadgimnzjalnych współpracujących z nami, bezpośrednio docieracie Państwo do ponad 420 000 osób, których miesięczna siła nabywcza to ponad 22 miliony PLN, nie licząc budżetów domowych, na wykorzystanie których młodzież ma także olbrzymi wpływ.
Strona główna
SANTINI - INDOOR MEDIA ADVERTISINGNajwiększa oferta działań na terenie szkół
Największa liczba współpracujących placówek
Potencjał grupy docelowej
Z roku na rok siła nabywcza młodzieży rośnie. To nie tylko zaspokojanie własnych potrzeb dzięki własnym środkom finansowym ale także czasami decydująca rola w wyborze produktów/marek rodziców.Schoolboard
Tablice reklamowe umieszczone w najważniejszych punktach szkołyEvents
Akcje promocyjne, ferie zimowe, ferie letnie, akcje sponsorowane